diumenge, 28 de febrer del 2010

Cinema mut

He passat un vespre molt interessant. Em truca el meu padrí i em diu si vull anar a La Gorga a veure una pel·lícula "com les d'abans", amb música en directe. Jo, de pel·lícules "com les d'abans" no n'havia vist mai, ha sigut molt divetit. Es tractava d'una projecció de Buster Keaton, L'heroi del riu (1928) i al piano les mans del senyor Ferran Martinez i Palou, professor de direcció musical a l'Institut del Teatre de Barcelona. Haig de felicitar la feina que fan les Juventuts de Musica de Palamós per promoure actes com aquest en un poble, ja no cal anar a fora per gaudir de bona cultura i d'arts escèniques, perquè cal dir, que a La Gorga de Palamós es realitzen un munt d'activitats per a tots els públics, la d'avui era gratuita per els abonats, no sé pas quan deu valdre l'abonament, no crec que sigui exagerat. M'alegro molt que gent amb iniciativa i gran coneixement cultural es preocupi perquè l'art arribi a tothom i de manera divertida. Fa anys, a Palamós, no teniem programes culturals tan acertats i m'omple d'il·lusió que un canvi generacional inverteixi temps i esforç per fer-ho possible. Espero que la gent del poble i rodalies faci un cop d'ull al programa de la Gorga, val la pena, us ho puc confirmar.

2 comentaris:

  1. Estic amb la Lydia, la projecció a la Gorga va ser una passada, tant per la qualitat de la pel·lícula com per la grandesa del músic, el senyor Ferran Martínez i Palou és realment un geni: vaig tenir la sensació que els personatges es movien a la pantalla seguint el ritme de la seva música...

    El que potser caldria és que la gent s'animés a mirar els programes i cartells que anuncien la programació, així aconseguiríem omplir a tots els espectacles, que solen valer la pena!!

    Marc Boix (padrí de la Lydia)

    ResponElimina
  2. Gràcies Marc per la teva aportació.

    ResponElimina